Afacerile locale sunt tot mai căutate și apreciate. Dacă până acum câțiva ani majoritatea românilor se orientau înspre branduri internaționale, a apărut un nou curent prin care sunt promovate mărcile locale, cele din apropierea noastră. Iată 5 motive pentru care ai nevoie de un site de prezentare dacă deții o afacere la început de drum sau un brand local.
Mediul online este accesibil la orice oră, iar actualizările pot fi făcute în timp foarte scurt. Clienții care au interacționat cu brandul tău au posibilitatea de a se menține la curent cu toate noutățile. Pentru o afacere locală este important să existe acest contact, astfel încât relațiile cu clienții să fie constante. Cu cât site-ul afacerii tale este mai profesionist realizat și întreținut, cu atât clientului îi va fi mai ușor să afle ceea ce îl interesează, iar apoi să ia legătura cu tine pentru diverse servicii.
Poți compara un site de prezentare cu vitrina unui magazin. Cu cât acesta arată mai bine și este mai ușor de utilizat, cu atât clienții vor fi mai atrași și vor dori să afle mai multe despre brand. Chiar dacă deții un brand mic poți să îți lărgești plaja de clienți demonstrând calitate inclusiv prin imaginea pe care o afișezi în mediul online. În plus, promovarea va fi constantă prin intermediul unui site de prezentare deoarece acesta este accesibil 24/7.
Este foarte important ca un client vechi sau nou să aibă încredere în brandul tău, în serviciile sau produsele pe care le oferi. Dacă deții un site de prezentare te asiguri că acel client va afla mai multe lucruri despre tine și va avea încredere că are un partener serios, prezent în mediul online, care vrea să îi ofere cât mai multe informații și manifestă transparență.
În ultima perioadă mediul online a câștigat tot mai mult teren. Atunci când deții o afacere locală este important să fii prezent și să menții contactul constant cu clienții sau cu potențialii parteneri. Asigură-te că atunci când iei decizia de a investi într-un site de prezentare lucrezi cu profesioniști și că imaginea ta este reprezentată așa cum îți dorești, în concordanță cu valorile pe care vrei să le promovezi.